Kat, Kat, Konverter

kat-kat-konverter

Kat kat konverter!

Hvilken slags opslag skal man dele?

Brug de sociale medier til at konvertere trafik til din hjemmeside

 

Når vi går på facebook, eller lukker op for Instagram på vores smartphones, vil vi gerne underholdes og tage en pause. Det er altså her at man kan inspirere og gøre sig brugbar overfor sit publikum. Være underholdende, nyttig, dele ud af sin viden, være en ven i nøden og komme med løsningen på hvordan man fremtryller et sundt, kaloriefattigt, velsmagende stykke aftensmad på under 20 minutter.

Du skal skabe og dele opslag som er underholdende (kattevideoer/overdådig grafik/spændende fotos ect.) og ting som er brugbare (life hacks).

Når du har delt ca. to “kattevideoer” er det tid til at “konvertere”. Dvs. komme med et tilbud der sender folk direkte ind på din hjemmeside. Her kan de så blive skrevet op til et nyhedsbrev eller købe et produkt/tjeneste hos dig, altså: Kattevideo, kattevideo, konverter!

Hvis du kan det, gøre dig brugbar, har du fat i den lange ende i forhold til dit publikum/dine kunder. Du skal altid give kunderne noget tilgengæld, for at de vil give dig deres e-mail adresse fx.

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *